FIAT ТОРЖЕСТВУЄ НА КОНКУРСІ KEY AWARDS 2020

Бренд Fiat отримав два перших місця в категоріях «Музичні кавер-версії – Ліцензування» і «Оригінальна музика» на 52-му випуску Key Awards 2020 року, відомого фестивалю, присвяченого телебаченню, кіно, Інтернету і мобільним засобам мовлення. Організований Media Key Group, видавничою групою найбільших журналів галузі і орієнтиром для італійських менеджерів з маркетингу, конкурс є одним з найпрестижніших в національному масштабі і щорічно збирає заявки від найважливіших креативних агентств.

«Я дуже пишаюся цими двома престижними нагородами, які є нагородою для моєї команди і двома віхами в історії бренду Fiat – 120 років історії і початок нової ери з запуском повністю електричного New 500», – сказав Олів’є Франсуа, президент марки Fiat. «Не випадково таланти світового значення відзначають ці дві знаменні події. Стінг і Шеггі додали похвали до реклами, покликаної відсвяткувати 120-річчя Fiat, одночасно випустивши свій новий сингл. Що стосується дебюту New 500 і, перш за все, передачі інформації про нову місію Fiat, Леонардо ді Капріо прийняв наше бачення і розділяє наші цінності і цілі».

Ключова нагорода 2020 роки за «Оригінальну музику» дісталася відео під назвою «Reincarnation» (Реінкарнація), присвячену New 500, першій повністю електричній моделі FCA, з Леонардо Ді Капріо в головній ролі – американським актором і активістом, який понад двадцять років займається боротьбою зі зміною клімату і захистом біорізноманіття. Ось чому володар «Оскара» відразу ж взявся за проект і тепер пропонує свою виняткову підтримку New 500: простий, високотехнологічний, підключений і красивий. Відео «Reincarnation» ставить запитання про життя, її еволюцію і про Fiat, і знаходить відповіді в самій культовій моделі компанії. Створений креативним агентством Doner і режисером Джозефом Каном (який раніше працював з Дженніфер Лопес, U2, Леді Гагою і Тейлор Свіфт) для кіностудії Movie Magic, рекламний ролик розповідає історію бренду, який умів трансформуватися протягом багатьох років і стати ініціатором змін з 1957 року ( «Inspiring Changes since 1957» (надихаючі зміни з 1957 року) свідчить останній рядок ролика). Яскраві образи і майстерня інтерпретація Леонардо Ді Капріо також супроводжуються захоплюючим музичним аранжуванням Флавіо Ібби для Red Rose Productions. Маестро зазначив: «Премія Key Awards увійшла в історію як найдавніша нагорода в італійській рекламі. Я дуже пишаюся цією перемогою, особливо тим, що мені вдалося взяти участь в такому важливому для Fiat проекті, в якому задіяні талановиті фахівці світового рівня, і тим, що я працював з Олів’є Франсуа над запуском культової моделі New 500».

Нагорода також була присуджена «500 120th family, Shaggy & Sting» в категорії «Музичні кавер-версії – Ліцензування». Відео було знято в минулому році для запуску сімейства Fiat 500 «120th», пам’ятної лінійки, доступної в моделях 500, 500X і 500L. У центрі уваги інтегрованого мультимедійного комунікаційного проекту зі Стінгом і Шеггі в головних ролях і синглом Just One Lifetime, в захоплюючому відео зображений культовий дует Стінг і Шеггі на борту Fiat 500 «120th», в постійному зіставленні між мріями і реальністю, під мелодію Just One Lifetime з їхнього альбому 44/876, удостоєного премії Греммі. Ролик закінчується заявою «FIAT Driven by dreams since 1899» (FIAT керований мріями з 1899 року), в якому підкреслюється, що протягом 120 років бренд Fiat залишався поруч зі своїми клієнтами, щоб відповідати їх вимогам, перетворюючи будь-яку подорож – навіть коротку – в мрію. І в той же час це відноситься до ставлення, з яким бренд проектує себе в майбутнє, черпаючи натхнення в мріях про надання демократичних і доступних технологій. Рекламний ролик, задуманий креативним агентством Leo Burnett при медіапланування Starcom, був знятий в Барселоні режисером Джозефом Каном, який також зняв відео для Just One Lifetime, медіа-спонсором якого є Fiat.