ОЛІВ’Є ФРАНСУА, ПРЕЗИДЕНТ БРЕНДУ FIAT, ПРЕДСТАВЛЯЄ NEW 500 3 + 1 І ВЕСЬ МОДЕЛЬНИЙ РЯД NEW 500 В ЯКОСТІ СВІТОВОЇ ПРЕМ’ЄРИ В ТУРИНІ

Після презентації кабріолета New 500 «la Prima» 4 березня і версії седана 8 червня, сьогодні настає день «D» завершення проекту Nuova 500. У Турині в художній галереї Аньєллі на світовій прем’єрі Олів’є Франсуа, президент бренду Fiat, представляє всю лінійку 500, готову до виходу на ринок, і New 500 3 + 1 «la Prima» Opening Edition, третій «кузов» Нового 500, який буде додано до версій кабріолету і седану. Стартувавши два роки тому, проект New 500 охопив весь бренд Fiat своїм позитивним зарядом, приносячи з собою енергію і творчий потенціал, рівні тільки тим, що були в 1957 і 2007 роках. Це дозволило дизайнерам і інженерам Fiat заглянути в майбутнє, не упускаючи жодної можливості, і в той же час дати продовження нинішньому успіху 500-го.

З цієї точки зору стало природним створити для автомобіля кілька варіантів «кузова», як наприклад, кабріолет і седан, але не тільки це. Щоб супроводжувати еволюцію клієнтів 500-го, необхідно було піти далі, щоб також відповісти на мінливі потреби клієнта, який виріс і змінив свої звички. Дівчинка чи хлопчик, які промчали на борту 500 вулицями центру міста після робочого дня, сьогодні – це працююча мама або тато, яким важко, маючи одного або декілька дітей, відводити їх вранці в школу перед виходом на роботу, і потім водити днем на танці, на заняття англійської, не нехтуючи своїми особистими справами. Тобто, це клієнт, який став сім’єю і з якому потрібен більш зручний внутрішній простір, але при цьому як завжди «крутий», який може бути тільки у 500-го по його натурі. Ось чому з’явився New Fiat 500 3 + 1. Все нове, все з електроприводом і з ще одними дверима. Але завжди 500.

Дизайнери Centro Stile розробили розумне рішення, яке дозволило зберегти ті ж розміри, що і у версій кабріолета і седана, додавши треті невеликі двері з боку пасажира. Так само, як і перший 500-й 1957 року, який представив навісні двері ззаду – це стало поверненням до витоків моделі у плідному діалозі між минулим і майбутнім. Результатом став новий кузов, який додався до седану і кабріолету, але розміри його залишилися незмінними, не збільшуючи габарити ні на сантиметр.

Треті «маленькі двері» відкриваються проти вітру і, завдяки відсутності центральної стійкі, вбудованої в двері, дозволяє вам легше потрапити на борт, легше завантажувати і вивантажувати громіздкі предмети і швидко і легко розміщувати дитину на задньому сидінні або в дитячому кріслі. Після закриття маленьких дверей немає ніякої різниці з іншими 500: той же стиль, той же розмір. Все це зі збільшенням ваги всього на 30 кг, що не впливає на керованість і витрату палива автомобіля.

 Що стосується безпеки, слід зазначити, що «маленькі треті двері» відкриваються лише після відкриття передніх дверей, щоб пасажири ззаду не могли їх відчинити ненавмисно.

З випуском «3 + 1» 500 хоче продовжувати бути на стороні клієнта, який змінив звички і потреби, але не свій смак. Клієнт, який не хоче відмовлятися від краси і чарівності, які приносить із собою 500, і New 500 3 + 1 – це відповідь. Завдяки розумному рішенню з третіми дверима кожен зможе зберегти свої пристрасті, не відмовляючись від стилю і насолоджуючись функціональними можливостями, які може запропонувати New 500 3 + 1.